Nimic mai simplu!
Urmeaza pasii de mai jos iar noi iti livram marfa! Nu uita transport gratuit in Bucuresti si Ilfov la comenzi de peste 150 lei!
Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face comandand online, telefonic sau prin email.
1.1. Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din stanga paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat "comanda" produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului "Finalizeaza comanda" si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
- Datele tale: informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
- Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda.
Comanda dumneavoastra este incheiata cu succes cand va este afisata (si trimisa pe e-mail) proforma corespunzatoare comenzii dumneavoastra cu stadiul "In curs de confirmare". In momentul procesarii si confirmarii comenzii dumneavoastra de catre Siscom Papetarie, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii "Comanda confirmata".
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
1.2. Comanda prin email
In sectiunea "contact" puteti trimite comanda dumneavostra folosind formularul "Trimite un mesaj"
Selectati departamentul: "Vanzari"
Completati adresa dumneavoastra de e-mail
Mesaj: completati datale dumneavoastra (nume, prenume, numar de telefon) si produsul/produsele pe care le doriti.
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
2.Cum platesc?
3.Livrarea
3.1. Livrarea produselor in Bucuresti pentru comenzile ce depasesc valoarea 150 Ron (inclusiv TVA) se face GRATUIT. In cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 150 Ron (inclusiv TVA) costul se calculeaza automat in functie de greutatea coletului.
3.2. Pentru livrarile in afara Bucurestiului costul transportului este de 30 Ron (inclusiv TVA) si este valabil pentru colete in limita a 5 Kg. In cazul coletelor ce depasesc 5 Kg, se va percepe 1,8 Ron(inclusiv TVA) pentru fiecare Kg suplimentar, inclusiv pentru kg volumetrice(colete voluminoase dar usoare), se va afisa automat costul de livrare in functie de greutatea coletului.
4.Politica de retur
4.1. Daune produse pe durata transportului
4.1.1. Daca observati daune cu origine in timpul transportului, va recomandam sa nu semnati nota de livrare a transportatorului cu Conform. Reclamati pe loc dauna, folosind aceeasi nota de livrare. In cazul in care ambalajul exterior este foarte deteriorat, aveti dreptul de a refuza coletul.
4.1.2. In orice caz, recomandarea noastra este sa faceti o fotografie coletului la primire. In acest fel, orice incident se va solutiona cu promptitudine.
4.1.3. Termenul maxim pentru a ne contacta si solicita returnarea este de 2 zile lucratoare de la primirea coletului.
4.1.4. Produsul reclamat trebuie returnat in maxim 10 zile lucratoare de la data livrarii in aceeasi stare in care a fost livrat.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
4.2. Produse (Marfa defectuoasa)
Daca o data deschis pachetul (coletul), observati ca produsele prezinta defecte, dispuneti de un termen de 2 zile lucratoare pentru a solicita returnarea.
Odata autorizata, vom ordona ridicarea produselor defectuoase si va vom trimite imediat o comanda identica, cu exceptia situatiei in care a fost solicitata rambursarea contravalorii produsului.
4.3. Eroare de Impachetare
In situatia in care, la deschiderea coletului observati erori de preparare/impachetare (ex. Produse necomandate, numar de bucati ce nu corespunde comenzii, etc.) dispuneti de 2 zile lucratoare pentru a solicita returnarea sau inlocuirea.
Odata autorizata, vom solutiona incidentul in maxim 24h.
4.4. Garantie de Satisfactie
In situatia in care nu sunteti multumit de produsul comandat si primit, dispuneti de 14 zile lucratoare, din momentul receptiei pentru a solicita returnarea sau inlocuirea acestuia.
Pentru a fi aprobata, solicitarea de returnare sau inlocuire, este obligatoriu ca produsul sa fie pastrat in stare perfecta, fara a fi utilizat, impachetat in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse.